16 jun, 2023

26 VrijMiGOAL bezoekjes

Het plaatsje Goor is volop in de voorbereiding voor het jaarlijkse traditionele School- en Volksfeest. Dus was het een gespreksonderwerp wat regelmatig ter tafel kwam bij de #VrijMiGoal bezoeken afgelopen week, waarbij Goorse bedrijven de mensen bezochten die behoefte hebben aan wat extra aandacht.

Hoe mooi is het dat onder de “borrel” verhalen van vroeger worden opgerakeld over het School-en Volksfeest van toen. Tranen werden gelachen van blijdschap en soms ook met een traantje van weemoed. Het kwam allemaal voorbij bij de -maar liefst 26- bezoeken die er nu al zijn in Goor.

Stichting GOAL is blij en trots op deze Goorse ondernemers die omkijken naar mensen die graag wat meer aanspraak willen. Het biertje zal hen waarschijnlijk ook extra goed smaken in de “Goorse tente”!! Proost