01 mrt, 2022

Sponsor worden van Le Tour De Goal?

Een ongekend succes is het fietsevenement Le Tour De GOAL. Vier etappes van ongeveer 25 km. Elke etappe eindigt op een zorginstelling waar extra side-by-side of rolstoelfietsen staan. Eénmaal aangekomen op een zorginstelling, stapt het 50 koppige peloton (wat o.a. bestaat uit directeuren en ex-topsporters als Erwin Nijboer, Gianni Romme)  af om zoveel mogelijk te fietsen en aandacht te geven aan de ouderen en gehandicapten.

Dit tweejaarlijkse evenement vindt altijd plaats rondom de Tour De France. Het thema op de zorginstellingen is dan ook altijd “Frankrijk”. Alles wordt aangekleed met Franse muziek, hapjes en drankjes. Het is een waar genot met een vakantie gevoel bij zowel de wielrenners als de bewoners van de zorginstellingen die bezocht worden.

Wilt u dit geweldige evenement sponsoren?  Download hier de sponsorbrochure

15 jul, 2024

Le Tour de GOAL, het was gewoon: “MAGNIFIQUE”

En voor je het weet, ben je weer een paar weken verder……. Maar de herinnering aan Le Tour De GOAL van 4 juli, schiet nog elke dag door het hoofd bij iedereen die betrokken is geweest. Een hecht peloton, een tocht van 98 km langs zorginstellingen van Trivium Meulenbeltzorg, Zorggroep Sint Maarten en De Twentse Zorgcentra bracht bewoners en personeel in vervoering. Het leek alsof de Tour de France langskwam. Een ware tourkaravaan met alle toeters en bellen, maar vooral met veel enthousiasme. Óp de vijf zorginstellingen stopte de tourkaravaan om met de bewoners te fietsen op duofietsen, rolstoelfietsen etc. Maar ook om gezellig te kletsen, te zingen en te dansen. Alle locaties waren aangekleed in Franse sfeer, met Franse hapjes, muziek en zelfs nog met kunstschilders op het “Montmartre-plein”. Aan alles werd gedacht en er werd volop genoten!! “Un profond Salut” voor alle mensen die meegeholpen hebben om er een onvergetelijk evenement van te maken het was gewoon: “MAGNIFIQUE” Merci beaucoup!!

12 jul, 2024

Gelukkig geen blaren onder de voeten, maar wel tranen…….van geluk!! GOAL!!

Noaberschap = omzien naar elkaar = Wandel 2 daagse Hof van Tubbergen in optima forma! Wat een sfeervolle en gezellige avond was de finale van de wandel 2 daagse. Een samenwerking van Trivium Meulenbeltzorg locatie Het Meulenhof, Zorggroep Sint Maarten, locatie De Eeshof én Aveleijn de Wiekhof liep letterlijk en figuurlijk op rolletjes. Vanavond met fantastische ondersteuning van HEBO Kozijnenen uit Hengevelde, die met een bevlogen team de extra handen uit de mouwen staken die ervoor zorgden dat werkelijk iedereen mee kon doen! Daarnaast waren er ook vele vrijwilligers en familieleden die op deze avond wilden meehelpen én meevieren! Onderweg was er muziek van Edelweiss Spöllers op een prachtige plek, nét buiten Tubbergen. Daar kregen de wandelaars ook een heerlijk sorbet waar intens van werd genoten. Het onthaal bij het Meulenhof was echt warm. De zorgmanagers Laura en Esther stonden bij de rode loper klaar om de wandelaars enthousiast binnen te halen met een mooie gerbera en de swingende klanken van dweilorkest La Dolce Vita uit Weerselo. Natuurlijk kon iedereen nog lekker nagenieten met een kopje koffie en een heerlijke petit four. Gelukkig geen blaren onder de voeten, maar wel tranen…….van geluk!! GOAL!!