15 dec, 2022

Adventstocht Bouwhuis Enschede

Woensdagavond was de jaarlijkse sfeervolle adventstocht op de locatie ’t Bouwhuis in Enschede. De derde deze week en de laatste van dit jaar bij De Twentse Zorgcentra. Buiten vroor het -6° en het was dus flink koud! Maar ondanks de barre temperatuur stonden de mensen van HEBO Kozijnen B.V. net als andere jaren weer graag paraat en hebben ze geholpen om zoveel mogelijk bewoners te laten genieten van dit mooie en sfeervolle schouwspel.
Onderweg door het adventsverhaal liepen de deelnemers tussen 500 kaarsjes en langs geweldige taferelen. Veel liederen werden er luidkeels gezongen! Een geweldige mooie avond dankzij de inzet van de vele vrijwilligers van De Twentse Zorgcentra en Stichting Goal. Een perfecte samenwerking weer met het team Recreatie & Pastoraat van De Twentse Zorgcentra. Complimenten aan allen!

17 mei, 2024

'tot volgend jaar hè' Waarbeekdag 2024 groot succes!

Wat was het vandaag weer een ongelooflijk mooie en perfecte Waarbeek-dag. Dankzij het mooie weer, dankzij de leuke attracties en dankzij de inzet van de medewerkers van Attractiepark de Waarbeek en de grote groep vrijwilligers vanuit de Rabobank. Maar boven alles dankzij al die blije en lachende gezichten van de bijna 1300 gasten vanuit de diverse zorginstellingen zoals De Twentse Zorgcentra, Baalderborg Groep, Aveleijn, Estinea, TMZ TriviumMeulenbeltZorg, Zorggroep Sint Maarten, Zozijn Bathmen, JPvandenBent en diverse kleinere zorgverleners en zorgboerderijen. En via de live-uitzending van Radio LoHo konden ook de thuisblijvers nog meegenieten van de sfeer. En aan het einde van de dag riepen heel veel zorgcliënten bij vertrek als vanzelf 'tot volgend jaar hè'

10 mei, 2024

Ut was gewoon weer onmeunig geniet’n op de boerderieje!

Als je dit overhéérlijke zonnige weer hebt dan gaat je hart open, word je blijer en wil je niets liever dan…. koeien knuffelen!! De mensen van Zorggroep Sint Maarten , locatie Gravenstate uit Denekamp waren wel toe aan zo’n bijzondere middag!! Intens genoten zij bij De Koel'nbekke Koe knuffelen in Geesteren waar de koeien in de stal heerlijk lagen te wachten op zo’n fijne knuffel en warme aandacht. Bij de bewoners van Gravenstate kwam het ene na het andere verhaal van vroeger weer naar boven. De ondersteuners vanuit de Koninklijke Grolsch konden het zéér waarderen en genoten ook intens van het plezier van de bewoners! Ut was gewoon weer onmeunig geniet’n op de boerderieje!!