09 dec, 2023

Adventstocht LosserHof met maar liefst 707 kaarsjes

LosserHof was vrijdagavond in de ban van de Adventstocht! Het was er ook een perfecte avond voor. Het was lekker zacht weer en een beetje mistig, waardoor de lichtjes iets mystieks kregen. Het geluid van de vele Midwinterhoornblazers deed de rest.

De afdeling Recreatie en het Pastoraat van De Twentse Zorgcentra hadden de tocht geweldig voorbereid. Sfeervolle decors onderweg waarin de Jozef’s, Maria’s, Engelen, herders etc. hun deel van het Kerstverhaal konden vertolken. Maar liefst 707!!! kaarsjes onderweg die de route aangaven.

Mensen van de Grolsch én By Björn waren er voor de extra ondersteuning op de groepen, zodat vele bewoners tóch nog mee konden op reis naar dat verre “Bethlehem” (hoewel een aantal bewoners “Bentelo” ook goed vond!!)

Dank aan iedereen die betrokken was bij deze geweldige Adventstocht!!