20 dec, 2022

Adventstocht TMZ Hengelo

Vandaag geen adventstocht met winters weer. Helaas erg veel regen waardoor het een alternatieve adventstocht werd binnen bij de Trivium Meulenbelt Zorg locaties Het Hof en het Het Borsthuis. Tijdens deze adventstocht ontbrak het werkelijk aan niets. Er was heerlijke chocomelk en glühwijn. En ook baklever, bloedworst en een heerlijke kom erwtensoep. Met natuurlijk de geweldige sfeervolle taferelen met de engelen, herders, drie koningen en natuurlijk Jozef en Maria. Daarnaast was zelfs de kerststal naar binnen met een ezel, alpaca’s, konijnen, bokjes en nog veel meer. Om het helemaal af te maken zelfs met een echte dixie-band. Het was door het weer even omschakelen, maar uiteindelijk met een geweldig resultaat. Nog mooier is het dat wie de tocht wilde mee beleven dit ook werkelijk kon. Dankzij vrijwilligers van Stichting Goal en het bedrijf DeterTech uit Hengelo dat aanwezig was om te ondersteunen. Deze extra handen zorgden vanavond zeker voor dat extraatje (dank!!). Ondanks het weer was het vanavond zeker een warme en sfeervolle tocht door dit kerstverhaal.

17 mei, 2024

'tot volgend jaar hè' Waarbeekdag 2024 groot succes!

Wat was het vandaag weer een ongelooflijk mooie en perfecte Waarbeek-dag. Dankzij het mooie weer, dankzij de leuke attracties en dankzij de inzet van de medewerkers van Attractiepark de Waarbeek en de grote groep vrijwilligers vanuit de Rabobank. Maar boven alles dankzij al die blije en lachende gezichten van de bijna 1300 gasten vanuit de diverse zorginstellingen zoals De Twentse Zorgcentra, Baalderborg Groep, Aveleijn, Estinea, TMZ TriviumMeulenbeltZorg, Zorggroep Sint Maarten, Zozijn Bathmen, JPvandenBent en diverse kleinere zorgverleners en zorgboerderijen. En via de live-uitzending van Radio LoHo konden ook de thuisblijvers nog meegenieten van de sfeer. En aan het einde van de dag riepen heel veel zorgcliënten bij vertrek als vanzelf 'tot volgend jaar hè'

10 mei, 2024

Ut was gewoon weer onmeunig geniet’n op de boerderieje!

Als je dit overhéérlijke zonnige weer hebt dan gaat je hart open, word je blijer en wil je niets liever dan…. koeien knuffelen!! De mensen van Zorggroep Sint Maarten , locatie Gravenstate uit Denekamp waren wel toe aan zo’n bijzondere middag!! Intens genoten zij bij De Koel'nbekke Koe knuffelen in Geesteren waar de koeien in de stal heerlijk lagen te wachten op zo’n fijne knuffel en warme aandacht. Bij de bewoners van Gravenstate kwam het ene na het andere verhaal van vroeger weer naar boven. De ondersteuners vanuit de Koninklijke Grolsch konden het zéér waarderen en genoten ook intens van het plezier van de bewoners! Ut was gewoon weer onmeunig geniet’n op de boerderieje!!