27 mei, 2023

Close finish

Onlangs kregen we als Stichting Goal een geweldige cheque van maar liefst €1500,-aangeboden door de organisatie van de Weizentocht in Deurningen. Daar zijn wij als Stichting GOAL natuurlijk ontzettend blij mee!! Maar we willen ook graag laten zien, voor welke doelgroepen en activiteiten dit geld bedoelt is.

Een prachtige delegatie van Wielerclub 't Rauwe Zakie kwam desgevraagd op de Colckhof (locatie van De Twentse Zorgcentra) om deel te nemen aan de Wandel2daagse. De mensen van deze wielerclub bleken echte “rauwdouwers”. Op karakter werden de rolstoelen vanaf de start het parcours op gedouwd. En nog nooit hadden de renners van het Rauwe Zakie zo’n spannende finish meegemaakt! Close finish, bloemen en een medaille waren de ingrediënten van een waardevolle Wandel2daagse!!

Kortom: een superGOAL again!!