01 mrt, 2023

Datum GOAL-Waarbeekdag bekend

In navolging op het grote succes van voorgaande edities, hebben we op

vrijdag 12 mei wederom attractiepark de Waarbeek in Hengelo tussen 10.00 en 15.30 uur afgehuurd voor de doelgroep “mensen met een verstandelijke beperking” en de doelgroep “ouderen” die het leuk vindt een dagje uit te gaan en wellicht de “nostalgische kermis” nog eens willen herbeleven.

Deze dag organiseren wij in nauwe samenwerking met een aantal “Spitsen” van stichting GOAL.

We willen u van harte uitnodigen om deel te nemen aan dit gezellige dagje uit!

Het park is deze dag speciaal voor deze doelgroepen gereserveerd. Dit betekent dat attracties zijn aangepast, de in- en uitstaptijd verruimd en er staan extra mensen bij de attracties om u te ondersteunen. Naast deze aanpassingen bieden wij nog een bakje patat met een snack, een ijsje en de hele dag door gratis koffie/thee of ranja aan.

Naast vele nieuwe attracties is er extra theater en muziek op deze dag in het park.

Mocht je geen uitnodiging hebben ontvangen maar hier toch graag naar toe willen? Mail dan naar info@stichtinggoal.nl

POSTER WAARBEEKDAG-Stichting Goal-A1.pdf