08 okt, 2023

De 10e editie van de DierDayRally, wederom een memorabele dag.

Het was wederom een memorabele dag. Vandaag werd de 10e editie van de DierDayRally gereden!! Al die jaren een mooie samenwerking tussen De Twentse Zorgcentra, Event Creators en Stichting GOAL.

De Zondag rond dierendag wordt uitsluitend gereden met Kevers en Eenden door het prachtige Twente.

Event Creators is hofleverancier van de Kevers waarin allerlei ondernemers rijden die hun maatschappelijke uitje hebben.

De Eenden-rijders zijn voornamelijk eigenaar en trots op hun eigen voertuig met Duck-service als hofleverancier.

De bewoners van De Twentse Zorgcentra zijn vooral fan van deze dag. Geheel verzorgd met een mooie rit, fruitpauze, uitgebreide lunch en naborrel.

Voor de 10e editie werd de lunch extra feestelijk aangekleed met zanger Marco Gevers, die op zijn eigen verjaardag het beste van zichzelf liet zien.

De dag was weer veel te snel voorbij en wat heeft iedereen genoten!!

Dank aan alle mensen die deze dag mogelijk hebben gemaakt! Het was gewoonweg een SCHITTERENDE GOAL!!

Ook dank aan Paise de Jong die enorm mooie foto's gemaakt heeft van deze dag!