07 dec, 2023

De eerste adventstocht en meteen al een betoverende start

Het was de eerste, en meteen al een betoverende start, van de adventstochten op De Twentse Zorgcentra. Op locatie ‘t Bouwhuis hadden de afdelingen Recreatie en Pastoraat de boel magisch versierd. Ze hadden veel enthousiaste collega’s en vrijwilligers opgetrommeld die werden ingezet als spelers die het levende kerstverhaal vertolkten.

De betoverende sfeer van 600!!!!! kaarsjes onderweg en de kerstmuziek maakten deze avond werkelijk onvergetelijk!!

Spits HEBO Kozijnen B.V.  uit Hengevelde was er als spits deze avond als de extra ondersteuning voor de woongroepen. Zij zorgden ervoor dat élke bewoner kon meegenieten van dit sfeervolle tafereel! Daarnaast verrichtten zij de nodige hand- en spandiensten bij de vuurkorven en de muziek.

Dank aan iedereen die heeft bijgedragen aan dit wondermooie schouwspel!! Op naar een mooie Kerst!