07 jul, 2023

De harde kern van Bouwbedrijf Renshof in actie tijdens motorspektakel op het Bouwhuis

Terwijl de zon de hele dag al voor flinke hitte zorgde, konden de bewoners van De Twentse Zorgcentra héérlijk genieten…….  Stoere mannen en vrouwen, ronkende motoren, flitsende jeeps en cabrio's, ze reden allemaal ‘t Bouwhuis op om de bewoners mee te nemen voor een verkoelend ritje over het prachtige terrein!!

Minder verkoelend was het voor het team Recreatie De Twentse Zorgcentra die de route over het terrein op een veilige manier moest afzetten en het centrale punt met een bar en disco moest opbouwen. Het zag er schitterend uit! Gelukkig waren ook de mensen van Bouwbedrijf Renshof aanwezig. Ook bij hen het zweet op de rug, want zij ondersteunden bij de motoren/trikes en jeeps om de bewoners erop- eraf- erin-en eruit te tillen. Een pittige klus bij 30° Celsius, maar wat had iedereen een plezier!!

Schaterlachen bij zoveel PK’s 'onder de kont'. Dat was de hele avond te horen tussen het geknetter van de motoren door. Langs de route was het een drukte van belang. Vele woongroepen zaten heerlijk op hun eigen terras om het motorspektakel van dichtbij langs te zien trekken. Ze hebben afgelopen nacht alleen maar gedroomd van Max Verstappen, die ook zo hard kan…..

al met al weer een flitsende GOAL!!!