27 jun, 2023

Deens jeugdcircus scoort in Twente

Een hele mooie samenwerking tussen Stichting GOAL en Jeugdcircus Tubantino uit Oldenzaal. Samen verwelkomen we deze week het Jeugdcircus KaepHoi uit Denemarken voor optredens op 4 verschillende zorglocaties. Vandaag was in samenwerking met de afd. Recreatie de aftrap bij De Twentse Zorgcentra. Het eerste optreden vond plaats op de LosserHof, waar maar liefst 250 bewoners vol bewondering naar de circuskunsten keken van de Deense jeugd. Dit leverde veel applaus, gelach en enthousiaste reacties op onder het publiek.Als extraatje trakteerde Stichting GOAL iedereen nog op een heerlijk ijsje.

Er werd op alle fronten weer gescoord!

Morgen trekt het circus verder en gaan ze naar de locatie 't Bouwhuis in Enschede.