04 jul, 2023

Een “mooi affiche”, de G-sportdag bij Heracles

In de voetbalwereld wordt wel eens gesproken over een “mooi affiche”.

Bij Heracles Almelo hebben ze het liever over een “mooi spandoek” oftewel “De Spandoekgigant!”

Óp het spandoek de ontmoeting tussen spelers en staf van Heracles met de bewoners van De Twentse Zorgcentra!!

s’ Ochtends werd er in Erve Asito al flink gewerkt door leerlingen van ROC Connect  de afdeling MVO van Heracles, team Recreatie van DTZC en GOAL, om de middag voor te bereiden. Allerlei voetbal-spelletjes en tenten werden klaar gezet om de spelers en staf van Heracles samen met de bewoners van DTZC te laten genieten. Penalty schieten, knotsen omkegelen, voetbal-jeux de Boules, voetbalbewegingen met mascotte Bultje etc. Het was er allemaal om de techniek op te vijzelen!

Natuurlijk moesten alle teams er strak uitzien voor zo’n bijzondere training. Ze werden in mooie shirts gestoken door “De Spandoekgigant” waardoor de uitstraling en focus bij iedereen nog groter was!!

De bewoners van DTZC hebben keihard gewerkt en geweldige aanwijzingen gehad van de spelers en de staf van Heracles. Ze zijn overdonderd van hun kunnen en zeggen dat Heracles Almelo met gemak mee gaat draaien in de Eredivisie!!

Het was een middag met alleen maar winnaars die  een trots gevoel hadden,  een prachtig shirt kregen en een blinkende medaille van Juwelier Boonk.

Het mag GIGANTISCH op een SPANDOEK komen te staan: “dit was bij Heracles weer een schitterende GOAL!!”

Hier kun je de korte aftermovie bekijken: https://youtu.be/5oLiwvCbU60