24 mrt, 2023

GOA LOOP'N VEUR GOAL

GOA Loop’n veur GOAL!

Bij de “GOA Loop’n veur GOAL loop” hebben we de grote Marti ten Kate en Ingrid Prigge bereid gevonden om een prominente rol op zich te nemen! Het doel van de dag is om SAMEN te bewegen met kwetsbare ouderen en mensen met een verstandelijke beperking. Hoe mooi is het om dit SAMEN met je collega’s te doen? Bewegen, plezier, teambuilding en voldoening, zijn de waardevolle ingrediënten van de “GOA Loop’n veur GOAL loop”. Durf jij de sportieve en maatschappelijke uitdaging aan met jouw bedrijf?

Wat gaan we doen?

• Een EXCLUSIEVE estafette run van + 55 kilometer verdeeld over 4 etappes van +12,5 km.

• Een team van max. 8 atleten.

• Per etappe 2 atleten “in de run” (1 loopt, 1 fietst, er wordt halverwege gewisseld)

• Elke etappe eindigt op een zorginstelling, waar de overige atleten al een uurtje sporten/ bewegen met de bewoners.

• De atleten die niet “in de run” zitten, worden per bus vervoerd naar de eerstvolgende aankomst c.q. zorginstelling.

• Elke etappe moet binnen een anderhalf uur worden afgelegd.

• Het peloton van lopers en fietsers blijft bij elkaar!!

Wanneer gaan we dit doen?

Donderdag 8 juni 2023

Wilt u meedoen?

Dat kan zekers, we hebben een speciale sponsor voucher, klik hieronder om deze te openen.

Sponsorvoucher 2023.pdf (stichtinggoal.nl)