13 mei, 2023

GOAL bij laatste thuiswedstrijd SV Losser

KVV Losser en AJC zijn sinds het begin van de competitie samengegaan onder de naam SV Losser. Een geweldige club met hartelijke mensen die er hard aan werken om de fusie voor iedereen zo aangenaam mogelijk te maken. En dat lukt!!!

Stichting GOAL is des te meer SUPERTROTS dat hun is aangeboden dat ze op ALLE voetbalshirts mogen prijken. Van de jongste jeugd tot de eerste selectie.

Het vlaggenschip van SV Losser heeft meteen al geschiedenis geschreven door kampioen te worden! Dat werd een paar weken geleden al flink gevierd, maar werd vandaag dunnetjes over gedaan.

Het huisorkest van De Twentse Zorgcentra en Stichting GOAL gaf acte de présence bij de laatste thuiswedstrijd van het seizoen. Dé wedstrijd ging om des keizers baard, maar het enthousiasme van de Rintintiners, die langs het veld stonden te spelen, maakte ongetwijfeld goede gevoelens los.

Natuurlijk was er een fotomoment en naderhand kregen de spelers een welverdiend biertje van Stichting GOAL! Óp naar de nieuwe competitie in de 3e klasse!!

Maar voor nu; KLASSE gedaan SV Losser!!⚽️

17 mei, 2024

'tot volgend jaar hè' Waarbeekdag 2024 groot succes!

Wat was het vandaag weer een ongelooflijk mooie en perfecte Waarbeek-dag. Dankzij het mooie weer, dankzij de leuke attracties en dankzij de inzet van de medewerkers van Attractiepark de Waarbeek en de grote groep vrijwilligers vanuit de Rabobank. Maar boven alles dankzij al die blije en lachende gezichten van de bijna 1300 gasten vanuit de diverse zorginstellingen zoals De Twentse Zorgcentra, Baalderborg Groep, Aveleijn, Estinea, TMZ TriviumMeulenbeltZorg, Zorggroep Sint Maarten, Zozijn Bathmen, JPvandenBent en diverse kleinere zorgverleners en zorgboerderijen. En via de live-uitzending van Radio LoHo konden ook de thuisblijvers nog meegenieten van de sfeer. En aan het einde van de dag riepen heel veel zorgcliënten bij vertrek als vanzelf 'tot volgend jaar hè'

10 mei, 2024

Ut was gewoon weer onmeunig geniet’n op de boerderieje!

Als je dit overhéérlijke zonnige weer hebt dan gaat je hart open, word je blijer en wil je niets liever dan…. koeien knuffelen!! De mensen van Zorggroep Sint Maarten , locatie Gravenstate uit Denekamp waren wel toe aan zo’n bijzondere middag!! Intens genoten zij bij De Koel'nbekke Koe knuffelen in Geesteren waar de koeien in de stal heerlijk lagen te wachten op zo’n fijne knuffel en warme aandacht. Bij de bewoners van Gravenstate kwam het ene na het andere verhaal van vroeger weer naar boven. De ondersteuners vanuit de Koninklijke Grolsch konden het zéér waarderen en genoten ook intens van het plezier van de bewoners! Ut was gewoon weer onmeunig geniet’n op de boerderieje!!