28 feb, 2022

GOAL wil scoren met Socio VrijMiBo!

De Vrijdagmiddagborrel (VrijMiBo) is bij veel bedrijven niet meer weg te denken. Samen met je collega’s nog even napraten over het werk en dan lekker het weekend in. Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) is ook bij veel bedrijven niet meer weg te denken. Er willen zijn voor anderen, naast zakelijke belangen is tegenwoordig een must! Hoe mooi zou het zijn als we dit kunnen combineren?

Een aantal keren per jaar gaan een aantal mensen van een bedrijf met een collega op bezoek bij iemand die eenzaam is. Toegerust met een overheerlijk VrijMiBo-pakket waarin hapjes en drankjes zitten gaan mensen uit het bedrijfsleven op bezoek bij iemand die eenzaam is en het leuk vindt eens mensen te spreken………….

Stichting GOAL ziet dit als DÉ nieuwe uitdaging en is op zoek”, naast de gebruikelijke “spitsen, naar echte “PinTchitters”. D.w.z. spitsen die naast scoren met kwetsbare mensen, ook van een pintje houden J

Achter de schermen wordt hard gewerkt om dit nieuwe project te realiseren.

Wordt vervolgd!!