20 apr, 2023

Goede doel tijdens Weizentocht

Als je dit jaar een heel mooie wielertoertocht wil meemaken dan mag je deze  NIET MISSEN!!

De voorbereiding van deze rit  is uitermate professioneel, maar ze houden daarnaast ook wel van een lekker biertje!!  De "Grolsch WEIZEN 0.0% tocht" rijd je wel nuchter, maar na de finish kan je heerlijk genieten van vele soorten “gewone” weizen. Ze smaken ook extra lekker want je proost dan met elkaar op de geleverde prestatie én op het Goede Doel en dat doel is Stichting GOAL!!

Naderhand is er live muziek en zijn er 'ik- weet- niet- hoeveel- soorten- weizen' om te drinken én.... de eerste halve liter krijg je kado.

Geef je dus snel op met je hele fietsgroep!!!!

Online opgeven via https://www.fietssport.nl/toertochten/54748

Deze prachtige en gezellige toertocht wordt georganiseerd door Wielerclub 't Rauwe Zakie, Wielerclub NEO Borne en Rotary club Hengelo-Driene, waarbij je fietst voor het goede doel, Stichting GOAL!