07 apr, 2023

Goede Vrijdag met GOAL

Een “Goede Vrijdag” kun je op verschillende manieren beleven. Voor een groep bewoners van TMZ Het Meulenbelt uit Almelo was het vandaag letterlijk en figuurlijk een “Goede Vrijdag”. Zij waren een 'middagje uit' naar Buitencentrum de Voshaar. Daar stonden de mensen van CIREX Foundry al klaar om de groep te ontvangen voor een gezellige verwen-middag.

Zij hadden inmiddels al een vuurtje aangestoken in de vuurkuil, lekker om daar ‘s middags bij te zitten.

Ria en Jan van de Voshaar hadden samen met de mensen van Cirex het bezoek goed voorbereid. Koffie met Paasstol, hapjes, drankjes, paaseitjes……. werkelijk aan alles is gedacht.

Zelfs het weer werkte mee, want bij binnenkomst van de gasten van het Meulenbelt werd het droog en konden we lekker naar buiten voor een 'potje kubben' en vervolgens naar het (paas)vuurtje waar iedereen heerlijk om heen kon zitten. Er werd geluisterd naar een licht klassiek concert van Ceciel Boonk en werden er paasgedichten voorgedragen.

Momentjes van bezinning én van plezier. Het was er allemaal. Het was dus met recht een “Goede Vrijdag”.

Mede dankzij Ria en Jan én de mensen van Cirex gaat iedereen vrolijk de Pasen in!!

Dat noemen wij dan een schitterende……GOAL!!