02 okt, 2022

Het was weer Dier Day Rally tijd!

De traditionele DierDayRally heeft zondag 2 oktober weer plaatsvonden. De Kevers van Event Creators uit Weerselo werden wederom van stal gehaald en vanuit het hele land komen Eenden-eigenaren speciaal naar de LosserHof om met de bewoners van De Twentse Zorgcentra een stuk te rijden door het “onmeunig” mooie Twente!! Een mooie dag met onverwacht veel zon, terwijl er regen was voorspeld. Het kon alleen maar een schitterende dag worden…… en dat werd het.

Luc Beld, op zijn eerste werkdag bij Stichting Goal, kreeg zijn vuurdoop. Hij mocht beginnen met de auto-indeling die voor bewoners en chauffeurs altijd best spannend en hectisch is. In samenwerking met de afdeling Recreatie De Twentse Zorgcentra slaagde hij met vlag en wimpel, zodat iedereen snel zijn/ haar Kever of Eend had gevonden. Er werden weer vrienden voor het leven gemaakt onderweg en voor men het wist waren ze al snel bij Fruitboerderij Oold Bleank in Rossum voor een kleine pauze.

Vervolgens gingen de equipes traditioneel naar De Methoeve in Weerselo, waar een heerlijke lunch stond te wachten in een schitterende tent.

Na een mooie groepsfoto iedereen weer in de auto om terug te gaan naar de LosserHof. De dakjes lekker open. De zon op het hoofd en de haren in de wind…….. Dat is nog eens een mooie GOAL scoren!!

De dank was over- en weer groot. Er werd innig bedankt en er werd nog een glaasje na gedronken….

Dank aan iedereen voor deze schitterende dag!!