03 feb, 2023

Logo GOAL schittert op shirts SV Losser

Er is historie geschreven in Losser. De voetbalclubs AJC 96 en KVV Losser zijn in augustus 2022 gefuseerd en spelen nu onder de naam SV Losser in de competitie. Dat heeft best veel voeten in aarde gehad, maar inmiddels is iedereen supertrots dat de kogel door de kerk is en er wordt nu volop samen gevoetbald én gebouwd aan de nieuwe club.

“Een nieuwe club, een nieuw tenue!!” Hoe gaaf is het dan dat SV Losser ervoor heeft gekozen om een goed doel op hun shirt te laten prijken en laat dat nu Stichting Goal zijn!! We waren enorm verrast en dolblij dat deze actie aan ons wordt aangeboden door S.V Losser. Op meer dan 1000 voetbalshirts prijkt onze naam, vanaf de jongste pupillen tot aan de eerste selectie. Het is GOAL alom wat je ziet!

Als dank overhandigde voorzitter Vincent Schreur van Stichting GOAL, onder toeziend oog van het voltallige bestuur van SV Losser, een ingelijst shirt (gemaakt door SportsMemo) aan voorzitter Sander Heitbaum. Trots nam deze dit cadeau in ontvangst.  Ook was er nog een feestelijke 'SV Losser-taart' gemaakt door de bakkers van HeerlijkHappy van De Twentse Zorgcentra, die ter plekke werd aangesneden en verorberd.

Er viel wel wat te vieren en alle gezichten straalden. Natuurlijk willen we als GOAL wat terug doen, en met de mooie zorgorganisaties en doelgroepen die we achter ons hebben staan, zullen hier vast geweldige activiteiten uit voort komen!

Wij willen SV Losser enorm bedanken voor dit gulle gebaar en wensen alle leden veel spelplezier en vooral……héél veel GOAL’s!!!