21 mrt, 2023

Mensen van de Grolsch laten ouderen genieten in de Grolsch Veste!

Vandaag organiseerde Stichting Goal een exclusief uitstapje voor een groepje ouderen van TMZ TriviumMeulenbeltZorg.

Vandaag stond  'de schatkist' van FC Twente op het programma voor de cliënten van TMZ Het Borsthuis. Met de extra ondersteuning vanuit medewerkers van Grolsch bezocht een 'elftal' ouderen de De Grolsch Veste en beleefden ze de schatkist van FC Twente, onder leiding van de gastheren Jack Mulstege en Henk. Beleving, sfeer, rust en gezelligheid waren precies de juiste tools voor een hele mooie middag, 1-op-1 even terug in de tijd en samen veel herinneringen ophalen. De foto’s spreken voor zich….... ook vandaag is er duidelijk weer gescoord!!