07 mei, 2023

Met De Twentse Zorgcentra bij de line up van de FC Twente vrouwen

Mooi om te zien hoe blij en trots de FC Twente Vrouwen en de bewoners van De Twentse Zorgcentra vanmiddag samen het veld van De Grolsch Veste betraden voor de line-up bij de wedstrijd tegen Feyenoord.

Dankzij de gesloten  overeenkomst afgelopen week is het vrouwenteam nu ambassadeur voor Stichting Goal en daarom liepen vandaag de cliënten mee in de line-up in de De Grolsch Veste. En daarna werd de wedstrijd vanaf de tribune bekeken en er werd niet enkel naast, maar ook óp het veld gescoord. ⚽️ GOAL!!   Stichting Goal is erg blij met het vrouwenteam als onze ambassadeurs.

Met recht gaat het om 'trots, ambitie en noaberschap'!!