02 jun, 2023

Met Grolsch op naar de felbegeerde medaille!!

Ze hadden er zin in, de bewoners van de LosserHof, maar ook de mensen van de Grolsch: De Wandel2daagse, met vandaag de “intocht”.

Het begon allemaal met een goede maaltijd, want anders kun je niet lopen natuurlijk.

De afdeling Recreatie en Beweging Agogiek was ondertussen al hard bezig om de route uit te zetten en de posten in orde te maken. Het zag er dan ook allemaal gelikt uit!!

Om 18.30 stroomde het vol bij het Ontmoetingscentrum om daar de eerste stempel te halen. Ondertussen waren de mensen van de Grolsch op weg naar de woongroepen die hulp nodig hadden om hun bewoners te laten deelnemen. Anders konden zij niet mee.

Vol trots en plezier liepen ze achter de rolstoelen en ging ze op jacht naar die felbegeerde medaille!!

Ook de posten waren bezet door vrijwilligers en mensen van de Grolsch. Weliswaar geen bier aldaar, maar wel lekker fruit en frisdrank. Het liet zich allemaal goed smaken.

Al lopend door het bos klonken in de verte al de geluiden van DJ Wesley. Hij haalde de mensen binnen alsof het de grootste helden waren en ze allemaal een ENGELBEWAARDER bij zich hadden. Er werd gedanst en gejuicht! Kortom: een schitterende GOAL!!