17 mei, 2023

Met Haafkes over de eindstreep.

Gastvrij werden gisteren de ondersteuners van Aannemersbedrijf Haafkes ontvangen door  Recreatie De Twentse Zorgcentra en de mensen van TafeltjeVier  op ‘t Bouwhuis van De Twentse Zorgcentra. Hen stond een bijzondere avond te wachten. Voor het eerst gingen zij mee met de Wandel2daagse om te helpen bij de groepen die anders niet mee hadden gekund.

Een voortreffelijke warme maaltijd vooraf gaf hen de benodigde energie om er flink tegenaan te gaan.

De route van 4 km was perfect uitgezet door de afdeling Bewegingsagogiek en voerde over mooie bosrijke paden. De BHV was onderweg goed zichtbaar, oversteekhulp was er op de punten waar het moest en met gezellige posten waar een hapje en drankje gepakt kon worden.

Naderhand was er natuurlijk de welverdiende medaille en een bloem waar iedereen trots op was!

Al met al dus weer een geweldige GOAL met dank aan de organisatie, alle deelnemers en de ondersteuners van Haafkes!!

Teamwork!