18 okt, 2023

Ook in slechtere tijden blijven de bewoners achter hún FC Twente Vrouwen staan.

De euforie in de 1e helft was groot. FC Twente Vrouwen stond met 1-0 voor tegen BK Häcken voor plaatsing in de Champions League. Zo’n 50 bewoners en begeleiding van De Twentse Zorgcentra waren via Stichting GOAL door FC Twente  uitgenodigd voor deze belangrijke wedstrijd. Ze genoten zichtbaar en zongen alle liedjes uit volle borst mee.

Maar helaas ging het in de tweede helft mis.

FC Twente verloor de wedstrijd met 2-1 Dat deed  pijn bij de speelsters van FC Twente maar ook de bewoners van De Twentse Zorgcentra waren  zichtbaar aangedaan. 2 weken geleden trainden ze nog samen op de Losserhof en hadden ze samen plezier!! Maar ook in slechtere tijden blijven de bewoners achter hún FC Twente Vrouwen staan. Nu eerst een nachtje rustig slapen en dromen van hopelijk een nieuwe kans op een mooie GOAL!!

Sterkte FC Twente Vrouwen!