24 sep, 2022

Patrolhead!

Stichting Goal had een bijzondere primeur!

Een geweldig staaltje van een inclusieve maatschappij werd er vandaag gedemonstreerd bij het Spring Event 2.0 Petrolhead Events bij de Vliegveld Twente Evenementenlocatie . Mannen en vrouwen met bloedsnelle (én peperdure) auto’s met grommende motoren versus de rolstoelen en rollators van de mensen die Stichting GOAL zo aan het hart gaan……. Het was een hele bijzondere combinatie, maar het werkte FANTASTISCH!!

Over- en weer was er respect en bewondering voor elkaar. Bij elkaar op de foto, met elkaar in gesprek en plaats maken voor de bewoners als zij ook graag even een kopje koffie willen drinken, of een patatje eten.

De “snelle jongens” versus de “rolstoel-of rollatorgebonden mensen” er werd samen gelachen en genoten. Iedereen hoorde erbij. Hoe bijzonder is dat met zo’n stoer evenement!

Martijn Lebbink van de organisatie mag met recht TROTS zijn! Het deed hem ook zichtbaar goed dat hij de bewoners van de zorginstellingen De Twentse Zorgcentra en Zorggroep Sint Maarten zag stralen (en laat die motoren nu maar grommen)