15 sep, 2023

Rijen dik .........dat hoort bij de kermis.

Het zonnetje prijkte al vroeg in de ochtend aan de hemel. Ook zonnige gezichten op De Twentse Zorgcentra. Het is kermis op de LosserHof en iedereen mag er naar toe. Dus ook bewoners van ‘t Bouwhuis Enschede en de Colckhof Almelo. Die waren er dan ook, hoe gaaf is dat!?

Recreatie De Twentse Zorgcentra had eerst een prikkelarme/ stilte-kermis bedacht, waarbij de attracties zonder muziek en lampjes draaien. Voor sommige bewoners een geweldige ervaring!

De mensen van Quinnect uit Nijverdal waren meteen onder de indruk. Vooral omdat het hun eerste activiteit met Stichting GOAL was. Het was hun taak om bewoners te helpen met in- en uitstappen en de veiligheid rond de attracties te borgen, samen met de vrijwilligers en medewerkers van DTZC. Dat is ze SUPER gelukt! Na een klein uurtje ging de muziek weer aan en begonnen de lichtjes te branden. Het lokte vele bewoners naar de mooiste activiteit van het jaar!!

Rijen dik voor de oliebollen- en patatkraam. Want dat hoort bij de kermis.

‘s Middags werd Quinnect afgelost door een team van Winza Outdoor Covers. Zij zijn gepokt en gemazeld in het werk op de kermis en weten wat hen te doen staat, aangezien ze al een paar jaartjes meedraaien. Het plezier en enthousiasme was als vanouds. De kermis werd GEVIERD! Lachende gezichten bij bewoners, personeel, vrijwilligers en zelfs bij de kermis- exploitanten! Het voelde weer als een SUPER GOAL! Iets om TROTS op te zijn!!

Eerst zie je de foto's van de ochtend waarbij de mensen van Quinnect uit Nijverdal meegeholpen hebben.

De gehele middag tref je hieronder in een fotoreportage met het team van Winza Outdoor Covers.