21 apr, 2020

Samen sterk!

Het bestuur van Stichting GOAL heeft samen met de zorgpartners De Twentse Zorgcentra, Trivium Meulenbeltzorg en Zorgfederatie Oldenzaal om tafel gezeten. Ze hebben gekeken naar de rol van Stichting GOAL in hun organisaties.

De conclusie is dat het goed gaat in de samenwerking, maar dat de zorg niet stil staat. Er zijn steeds weer nieuwe ontwikkelingen en kansen om in te springen. Het bestuur van GOAL is nieuwsgierig naar de visie van de gelieerde zorgpartners en heeft gevraagd wat de rol voor GOAL zou kunnen/moeten zijn over een paar jaar.

Het werd een geweldige brainstormsessie wat als eindconclusie “verbreding” betekent. Een mooie visie waar het bestuur van GOAL nu mee aan de slag kan…….

To be continued….