18 apr, 2023

Scoren op dinsdagmiddag! Hoe dan?!

De bewoners van Zorggroep Sint Maarten Regio Losser waren scherp en waren uit op een geweldig actieve middag!Het voorzetje kwam van Stichting Stichting GOAL, de ondersteuning was er van DataVisual uit Enter. Zij hadden hun werknemers met een duidelijke boodschap “de wei” in gestuurd die ze gepassioneerd én met veel positieve energie uitvoerden!

Nadat ze van Stichting GOAL een “tactiek-bespreking” hadden gehad vanuit het spelershome, gingen ze meteen naar buiten om de busjes met gasten vanuit Losser op te vangen.

Bij de koffie werd iedereen warm onthaald door Jack en Henk van FC Twente die de Schatkist van FC Twente extra inhoud en glans geven.

De drie verliespunten van afgelopen weekend waren al snel vergeten en samen werd er volop gescoord met vele geluksmomentjes die ontstonden tijdens het bezoek aan het museum en op het veld.

In de kleedkamer stond de Schatkist en werden de mensen ontvangen

met live muziek. Samen werden de clubliederen uit volle borst gezongen en werd er geluisterd naar heroïsche voetbalverhalen van lang geleden.

De afsluiter met een drankje en warm hapje maakten deze middag compleet.

Kortom; er is weer volop gescoord deze middag! En mooie GOALs…..maakt mensen gelukkig!!