22 nov, 2023

Stichting GOAL draagt bij aan positieve gezondheid

Binnen De Twentse Zorgcentra  is het de 'Week van de Gezonde Leefstijl' en werd Stichting GOAL gevraagd om hier ook een steentje aan bij te dragen. Natuurlijk waren wij meteen enthousiast. Met ons brede aanbod aan activiteiten is Stichting GOAL het hele jaar door bezig zijn met gezonde leefstijl via sport, spel en beleving. Een gezonde leefstijl is in onze optiek niet enkel goed eten en bewegen, maar is ook in contact komen met anderen en meedoen in de samenleving.

GOAL heeft de oorsprong op de LosserHof. De naam is hier ontstaan en stond voor "Gek Op Activiteiten LosserHof".

In de week van de gezonde leefstijl willen we even weer terug naar de oorsprong van GOAL. Het is goed dat bewoners, begeleiding en familie samen kunnen bewegen en SCOREN op hun eigen LosserHof? Een échte goal op het terrein is eigenlijk onmisbaar, maar daagt dat iedereen wel genoeg uit om te gaan voetballen?

Wél als Sander Boschker in die goal ligt, denken wij!! Want wie wil de beste keeper ooit van FC Twente, nou niet passeren? Stichting GOAL biedt (met dank aan De Spandoekgigant) een supergave gaten-goal aan op het voetbalveld van de LosserHof waarop je het hele jaar kan schieten, gooien, leuke foto’s kan maken etc. Het moet een ontmoetingsplek worden waar wordt gelachen en gespeeld. Kortom; een plek waar appèl wordt gedaan op (positieve) gezondheid en op het sociale vlak!

Veel plezier! ⚽️⚽️⚽️⚽️ GOAL!!!!