07 mei, 2023

Stichting GOAL goede doel bij de Weizentocht

Herken je dat gevoel, dat je helemaal meegenomen wordt in het enthousiasme van anderen?

Het overkwam ons met Stichting GOAL bij de #Weizentocht 0.0%, die georganiseerd werd door de wielerclub Wielerclub 't Rauwe Zakie, RKSV NEO  én de Rotary Club Hengelo-Driene.

Een wielertocht organiseren is een enorm karwei. Dat weten wij zelf ook uit ervaring met #LeTourdeGOAL. En als je dat dan ook nog doet voor een Goed Doel, dan kun je alleen maar héél véél #RESPECT hebben voor de organisatie! De passie en het enthousiasme van deze club mensen was super aanstekelijk! Het centrum van Deurningen straalde één en al gezelligheid en sportiviteit uit. Eetcafé Pelle's Deurningen  was het kloppend hart van de organisatie. De inschrijving, de koffie, bananen... het stond allemaal klaar om er een mooie en verrukkelijke tocht van te maken! En de tocht wás fantastisch en uitmuntend uitgepijld!!

Naderhand was er voor iedereen zo’n lekkere frisse halve liter Grolsch Weizen. Dat liet zich goed smaken.

Nog meer dorst kreeg iedereen van het #VOORLOPIGE bedrag dat was opgehaald voor Stichting GOAL. Een cheque van maar liefst €1500,- werd alvast aangeboden. Aan het eind van het hele evenement kan de balans definitief worden opgemaakt en wordt het geld naar ons overgemaakt.

Stichting GOAL is erg onder de indruk geraakt en het Weizentocht-virus heeft ons GEPAKT!

Voor nu alvast een oproep aan alle wielrenners: fiets volgend jaar mee met de #Weizentocht!! Daar krijg je geen spijt van!!

Organisatie SUPERDANK voor jullie inzet en het enthousiasme én ook voor die geweldige cheque!!

Een prachtige GOAL!!!