06 mei, 2023

Stichting GOAL goede doel bij open dag P&K

Wat een bijzondere middag voor Stichting GOAL. Het bedrijf P&K Kraanbedrijf & Transportservice BV  in Enter hield een open dag…..en hoe!!!! De GROTE kranen stonden allemaal uitgestald, er stonden tenten met lekkernijen en drinken én er was volop live muziek. Niet alleen van geweldige muziekbands uit de regio, maar juist ook van Drumclub Rintintin van de Losserhof, onderdeel van De Twentse Zorgcentra.

De reden voor hun uitnodiging was dat Stichting GOAL op deze dag het Goede Doel was en Rintintin en Stichting GOAL een onlosmakelijke band met elkaar hebben.

Rintintin heeft de mensen laten stralen en directeur/eigenaar Gerrit Plas misschien nog wel het meest. Hij is een fervente drummer en nam dus maar al te graag plaats tussen de trommelaars van Rintintin. Zij werden dit keer begeleid door het fantastische orkest Het Stroat Ensemble (waar de vaste RTT-begeleiders Johnny en Peter ook in zitten)

Een geweldige aftrap van een geweldige open dag van P&K!!