08 mrt, 2024

Stichting GOAL het goede doel bij de Weizentocht 2024

Hoe TROTS kun je zijn, als een wielervereniging besluit om jou stichting als goed doel te kiezen bij een toertocht die ronduit GEWELDIG qua omgeving is en FANTASTISCH georganiseerd!!

Wij van Stichting GOAL zijn dan ook helemaal in de wolken met deze beslissing van Wielerclub ‘t Rauwe Zakie!!

Ze noemen het de Weizentocht omdat aan het eind van de toertocht zo’n lekkere blonde halve liter voor je klaar staat.

Gezelligheid en entertainment op het terras van Pelle’s in Deurningen doet de rest! Kortom; Een COMPLEET pakket aan sportiviteit en gezelligheid. En dat óók nog eens voor een goed doel!!

Wees eerlijk; deze Weizentocht moet voor een wieler-liefhebber toch hoog op de “to-do list” staan?!

Hopelijk zien we elkaar daar, wat wij fietsen zelf natuurlijk ook mee!!

Deze prachtige toertocht word georganiseerd door Wielerclub 't Rauwe Zakie en Wielerclub NEO Borne.

Hoe ziet dit eruit?

Een prachtige toertocht vanuit het pittoreske Deurningen door het glooiende Twentse landschap. De 85/130 km tocht is bedoeld voor racefietsers. De toertocht start vanuit Pelle's in Deurningen. Een westelijke lus van 50 km en een oostelijke lus van 85 km vormen samen een achtje van 130 km. Degenen die 130 km teveel vinden kunnen kiezen voor alleen de oostelijke lus van 85 km. Start, pauze en finish zijn bij Pelle's in Deurningen.

Vertrektijd: 08:00 - 09:00 uur.

De tocht begint met een gratis kop koffie, en eindigt met een gratis finish drankje. Voor alle deelnemers is er na aankomst gelegenheid om bij het Weizen Festival na te praten onder het genot van een hapje en een drankje. Op vertoon van je polsbandje kun je je fiets dan gratis in een bewaakte fietsenstalling plaatsen.

Bij voorinschrijving is het inschrijfgeld voor NTFU-leden €10,00.

Deze prachtige en gezellige toertocht wordt georganiseerd door Wielerclub 't Rauwe Zakie en Wielerclub NEO Borne, waarbij je fietst voor het goede doel: Stichting GOAL.

Ben je enthousiast en wil je je gelijk inschrijven om mee te doen, dat kan middels deze link:  Fietssport - Weizentocht 2024, zondag 5 mei 2024