25 okt, 2023

't Bouwhuis als decor voor een griezeltocht.

Het werd een onvergetelijke avond, terwijl veel bewoners van De Twentse Zorgcentra, locatie ‘t Bouwhuis, sommige scènes wel snel wilden vergeten. Het was Halloween-avond. De afdeling Recreatie De Twentse Zorgcentra had een spannende tocht uitgezet over het prachtige terrein van 't Bouwhuis, dat zich uitstekend leende als decor voor een griezeltocht. Grote monumentale bomen, oude panden, bos…….. en natuurlijk een groot aantal 'engerds' die het terrein “onveilig” maakten.

Zo speelden ook de volleybaltoppers uit Hengevelde mee, onder aanvoering van Norbert Kuipers van  HEBO Kozijnen BV, die spits van Stichting GOAL is!

Professionele grimeurs zorgden voor enge gezichten, buiten was het stikdonker en het motregende. Maar niemand die daar om maalde, want er waren andere “zorgen”. Onderweg stonden de engerds en die werden met argusogen aangekeken of ontweken. Maar als er een lekkere marshmallow werd aangeboden, verdween de angst toch weer snel…… Het was genieten geblazen. Dank aan allen die zich in hebben gezet voor deze spannende avond, waarbij er weer veel GOALS zijn gescoord!!!

Image caption