16 mei, 2023

In TOPvorm waren ze, de mensen van SKO Projectinrichting.

In TOPvorm waren ze, de mensen van SKO Projectinrichting! Ze hadden er zichtbaar zin in. Kan ook niet anders, want ze kennen het concept, ze lopen al jaren mee!! Vanavond gingen ze wederom op pad met de mensen van De Twentse Zorgcentra, locatie ‘t Bouwhuis op de eerste dag van de wandel 2-daagse.

Er werd ouderwets geduwd, getrokken, gezorgd en enorm veel plezier gemaakt! En plezier, daar draait het om bij zo'n evenement.

Er stond een frisse wind, maar door een rolstoel te duwen over een route van zo’n 4 km werd iedereen al snel warm. Het was een prachtige route en een top organisatie van het team Recreatie De Twentse Zorgcentra en de mensen van Bewegings Agogiek en alle andere vrijwilligers. Gezellige posten met eten & drinken, oversteekhulp, het was er allemaal.

De kop is eraf. De GOAL vanavond was duidelijk; “de eindstreep halen”. Dat is iedereen glansrijk gelukt, mede door de mensen van SKO!! Dank allemaal voor jullie inzet.