17 aug, 2023

Uniek tuinconcert Wibi Soerjadi met Summercourse

Vanmiddag was Stichting GOAL met een groep ouderen uitgenodigd door Wibi Soerjadi om bij hem thuis in Villa Peckedam (Diepenheim) een tuinconcert bij te wonen. Wibi hield samen met zijn deelnemers van de Summercourse een schitterend tuinconcert.

Wibi is een van de beste pianisten van ons land en dit geeft hij graag door aan anderen. Wat een fantastisch pianospel hebben we vanmiddag mogen beluisteren met onze (maar liefst 36!) gasten in een prachtige tuin die ook nog eens heel sfeervol was aangekleed.

Wat hebben we deze middag ontzettend genoten! Helemaal toen we ook nog werden getrakteerd op een toegift door Wibi zelf. Nogmaals dank, ook namens de bewoners vanuit Herfstzon Goor , TMZ Erve Mensman uit Geesteren en TMZ De Theresiahof uit Bornebroek.