02 mei, 2023

Voorbereidingen GOA Loop n veur GOAL loop

Klasbakken zijn ze, Jos en Henk!!

Allebei pensionado maar altijd zeer actief, óók voor Stichting GOAL!! Wij zijn daar hartstikke TROTS op!!

De heren zitten volop in de voorbereiding voor de GOA Loop n veur GOAL loop die op 8 juni gaat plaatsvinden. Een estafette-run van ruim 55 km die van de ene zorg locatie naar de andere zorg locatie voert.

De route moest even voorgereden worden. Dat betekent met de fiets van start naar finish…….. maar dan moet je ook nog weer terug naar de start omdat de auto daar staat. Kortom; ruim 100 km hebben deze mannen gefietst om de eerste check te doen qua route!! RESPECT heren!! Het wordt ongetwijfeld weer een geweldig evenement!!