27 jan, 2023

VrijMiGOAL, we gaan beginnen!

VrijMiGOAL

Het is bijna zover, na flink veel tijd en energie in dit project te hebben gestopt gaan we binnenkort beginnen, leest u even mee?

We leven in een tijd dat we allemaal wat ouder worden en dat is natuurlijk geweldig, want het leven is kostbaar! We moeten daar met volle teugen van genieten, nietwaar?

Maar ouder worden brengt soms ook wat ongemakken met zich mee. We kennen allemaal de uitspraak “Ouderdom komt met gebreken” en daar staat niemand alleen in. Het overkomt ons allemaal en het is de kunst om daar zo goed mogelijk mee om te gaan!

Hopelijk wordt u omringd door familie, vrienden en kennissen die regelmatig langskomen. Zomaar even voor de gezelligheid, om er even op uit te gaan, of een klusje te doen. Dat is veel waard en het haalt u even uit de dagelijkse sleur. Toch horen we vaak dat een beetje extra contact met anderen, het leven nóg mooier zou kunnen maken!

Nu zijn er veel bedrijven in uw woonplaats die op vrijdagmiddag met het personeel wat drinken. Dat noemen ze de “Vrijdagmiddag borrel”. Ze hebben daar ook een afkorting voor: “VrijMiBo”. Dat is altijd erg gezellig en iedereen leert elkaar dan op een andere manier kennen.

Er zijn ook veel bedrijven die het belangrijk vinden om wat maatschappelijks te doen. En daar is Stichting GOAL voor. Want Stichting GOAL kan er bijvoorbeeld voor zorgen dat er verbindingen komen tussen het bedrijfsleven en mensen die behoefte hebben aan wat extra gezelligheid. In Twente noemen we dit ook wel "leven in de brouwerij". En wat zou er dan mooier zijn dat er mensen vanuit het bedrijfsleven, op vrijdagmiddag, de gezelligheid en de borrel komen meenemen naar ú? Dit noemen we dan de VrijMiGOAL.

Hoe dit er dan uit ziet laten we u in onderstaande korte filmpje zien.

Op dit moment worden de matches gemaakt tussen de eerst VrijMiGOAL kandidaten en de bedrijven (deze noemen we Pin(T)chhitters), dit omdat ze in de laatste minuten van hun werkweek nog zullen scoren.

We verwachten dat de eerste VrijMiGOALS vanaf 24 februari zullen gaan plaatsvinden.