17 nov, 2023

VrijMiGoal XL op vrijdag 26 januari 2024

Het eerste jaar van de VrijMiGoal zit er op. Vorige week zijn in principe alle koppels vier keer op bezoek geweest bij iemand die behoefte heeft aan wat aandacht. Helaas zijn door persoonlijke omstandigheden mensen afgevallen, maar er zijn er ook die vaker dan vier keer bezoek hebben gehad omdat er een mooie click is en het goed voelt.

Het afgelopen jaar is FANTASTISCH verlopen. Er zijn maar liefst 23 Goorse bedrijven actief en we hebben 34 verschillende mensen die we bezoeken. Dat is iets waar we met z’n allen erg TROTS op mogen zijn!! Het heeft er zelfs toe geleid dat we de “Held van de Hof van Twente” zijn geworden met dit project! Hoe gááf is dat!? J

Maar natuurlijk kijken we ook weer vooruit, want de behoefte aan contact is onverminderd groot. De VrijMiGOAL bezoeken doen er toe en maken impact op de mensen die we bezoeken. We willen het nieuwe VrijMiGoal-jaar daarom op een speciale manier inluiden met een VrijMiGoal XL!!

Op vrijdag 26 januari hopen we iedereen die een bijdrage levertaan dit project of onderdeel is van dit project te mogen ontvangen in De Reggehof. Het is een mooi netwerkmoment en een uitgelezen kans om elkaar te ontmoeten en ervaringen uit te wisselen. Wij gaan zorgen voor een leuk programma met live muziek, een hapje en een drankje, want we willen met jullie toasten op het leven en het Twentse Noaberschap!!

Natuurlijk willen we graag weten wie er allemaal komen, dan kunnen we daar met de soep en de broodjes van d’Olde Smidse rekening mee houden.

Graag een mail naar info@stichtinggoal.nl of geef het door aan Luc of Paul.