12 mei, 2023

Waarbeekdag met meer dan 1100 gasten

Attractiepark de Waarbeek was rond half 10 nog heel stil. Het blauw van Stichting Goal mengde zich met de oranje outfits van de vrijwilligers vanuit de Rabobank kring Twente/Achterhoek. Na de briefing nog een teamfoto en toen.. aan het werk, samen met alle Waarbeek-mensen.

Vanaf 10.00 uur stroomde er meer dan 1100 gasten het park in via de receptie die werd bemand door Recreatie De Twentse Zorgcentra. Waar de één actief in alle attracties ging was er een ander die rustig op een terrasje genoot van koffie, ranja, patat/snack, een ijsje of de muziek van Radio LoHo. Ook de tafelshows van de goochelaar Magic John en de show van postbode Pelle vielen bij velen in de smaak.

En gelukkig hadden de weergoden ook hun medewerking toegezegd, heerlijk weer met veel zon en de temperatuur boven de 20°C.

Veel lachende gezichten dus, heel veel plezier en onbeperkt genietend van een onbezorgde dag. Bij het vertrek van de bewoners hoorde je dan ook veel 'bedankt en tot volgend jaar'!  Beter compliment voor zo'n dag kun je niet krijgen.......mooie GOAL!!

Hierbij een leuke aftermovie: https://youtu.be/p9y5rreyk-w