02 okt, 2023

“wij zijn de Held van de Hof van Twente met het project VrijMiGoal”

Het moest even een paar dagen bezinken, maar het is toch écht waar: “wij zijn de Held van de Hof van Twente met het project VrijMiGoal”. Het project waarbij bedrijven met tweetallen de vrijdagmiddagborrel drinken bij mensen die daar behoefte aan hebben.

Paul Gelen wordt aangemerkt als boegbeeld/held, maar zo beschouwt hij zich zeker zelf niet!!

Er zijn zoveel mensen meer die dit project tot een succes maken:

Het begon aan de keukentafel met zijn gezin, die het idee bedacht en voorzitter van Stichting GOAL Vincent Schreur die er meteen de impact van in zag…..

Luc Beld van GOAL gaf er vervolgens zijn onbetwiste slinger aan, waardoor de VrijMiGoal écht is gaan rollen…….

Dan zijn er de “Scouts” die tussen de mensen die het bezoek ontvangen en het bedrijfsleven staan. Zij zijn de koppelaars en onmisbaar!!

De bedrijven die de daadwerkelijke bezoeken doen en hun kostbare tijd opofferen aan “die ander die het nodig heeft”.

Het zijn allemaal Helden!!

Stichting GOAL was al TROTS en blij met de nominatie. Maar de winst van deze prijs was wel het summum!

De manier waarop de onthulling plaatsvond was ronduit sprookjesachtig! Grote complimenten aan het team van Hofmarketing!!

Dank aan alle stemmers en ondersteuners!! Het was een avond om nooit te vergeten!! En het was- en is natuurlijk een “droom-GOAL”