Stichting Goal opgenomen in het Register Code Sociale ondernemingen

Over de Code Sociale Ondernemingen

Nederland kent steeds meer sociale ondernemingen, waar geld verdienen geen hoofddoel is maar een middel om de wereld een beetje beter te maken. Ondernemingen die de principes van de Code onderschrijven en opgenomen zijn in het Register Sociale Ondernemingen – bewijzen dagelijks waar zij voor staan: impact first!

Impactdoel Stichting Goal

"Door middel van het inzetten van mensen uit het bedrijfsleven tijdens activiteiten, het welzijn vergroten en eenzaamheid tegengaan bij mensen die zorg behoeven." Dit doel sluit aan bij de behoefte om meer kansen te creëren voor deze mensen om deel te nemen aan sociale activiteiten en zo sociale isolatie tegen te gaan, terwijl het bedrijfsleven wordt gestimuleerd om maatschappelijk verantwoord te ondernemen en teambuilding te bevorderen.

Download hier onze statuten

Download hier onze impact rapportage

Download hier onze missie en visie

Meer informatie? Neem contact op:

Paul Gelen, 06 53 84 72 70

Luc Beld, 06 22 96 44 54