Onze spitsmogelijkheden

We nodigen u graag uit om spits te worden in ons team van supporters voor mensen met een beperking en ouderen met een zorgbehoefte. U bepaalt zelf als bedrijf welke spitspositie u in ons team inneemt en op welke wijze u meehelpt. De spitsen die reeds in ons team zitten, doen dit vanuit een goed hart en het waardevolle gevoel om een ander te kunnen helpen. Stichting Goal laat echter graag zien aan de buitenwereld wat een sterk topteam we om ons heen hebben. Bij de verschillende spitsposities behoren daarom ook online en offline bedrijfsuitingen, zodat ook de buitenwereld ziet wie er in ons team zit als maatschappelijk betrokken ondernemer.

De diepe spitsen

Dit zijn de spitsen die erg hard scoren voor onze cliënten, maar ook voor zichzelf. Met een jaarlijkse bijdrage van €2500,- geven ze onze cliënten de kans om deel te nemen aan de aangeboden recreatieve activiteiten en plaatsen ze zichzelf in de positie dat ze letterlijk mee kunnen juichen. GOAL biedt de diepe spitsen “verantwoorde teambuilding” waardoor ze samen met cliënten kunnen scoren. De diepe spitsen komen met hun logo mét link naar hun website op www.stichtinggoal.nl. En natuurlijk uitgebreide (foto)verslagen van de activiteiten waar ze aan mee hebben gedaan op de site en op de socials.

De vleugelspitsen

Dit zijn de spitsen die regelmatig scoren voor onze cliënten, maar bovenal evenwicht en verassing brengen. Met een jaarlijkse bijdrage van €1000,- geven ze onze cliënten de kans om deel te nemen aan de aangeboden recreatieve activiteiten en juichen in een “grande finale” mee met onze cliënten tijdens een uitzinnige GOAL activiteit! De vleugelspitsen komen met hun logo mét link naar hun website op www.stichtinggoal.nl. En natuurlijk uitgebreide (foto)verslagen van de activiteit waar ze bij zijn geweest op de site en op de socials.

De schaduwspitsen

Dit zijn de spitsen die continuïteit brengen bij de (re)creatieve, aanvallende impulsen. Zij blijven pressie uitoefenen om te scoren. Met een jaarlijkse bijdrage van €500,- geven ze onze cliënten de kans om deel te nemen aan de aangeboden recreatieve activiteiten en komen de schaduwspitsen met een hun logo mét link op de site www.stichtinggoal.nl

De Superspitsen!!

Bij GOAL is er ook ruimte voor spitsen van de buitencategorie. We noemen ze ook wel “de Guntelaars!!” Met deze spitsen worden samen persoonlijke en geraffineerde plannen gesmeed om met hun jaarlijkse
bijdrage (vanaf €5000,-) “Champions league activiteiten” voor onze cliënten te ontwikkelen en deze (eventueel) samen uit te voeren. Uiteraard komt het logo mét link naar het bedrijf op de website www.stichtinggoal.nl en komen er uitgebreide (foto)verslagen van de activiteiten op de site en op de socials.

Interesse?

Neem gerust contact met op!

Neem contact op