Bedrijven of organisaties die een opdracht krijgen van de overheid moeten in ruil hiervoor vaak iets terug doen voor de maatschappij. Dit heet Social Return on Investment (SROI).

Deze verplichting kan worden ingevuld door inkoop bij een sociale onderneming, zoals Stichting GOAL.

De factuur voor toetreden tot ons spitsenbestand mag u dan in de meeste gevallen aftrekken van uw social return-verplichting.

✅ Social Return invullen via Stichting GOAL.

Heeft u een Social Return Verplichting? Dan bent u bij ons aan het goede adres!

Stichting GOAL is in het bezit van Code Sociale Ondernemingen (Aspirant).

GOAL is een stichting die staat voor 'Scoren vóór en mét mensen die een zorgbehoefte hebben'. Dit doen ze middels evenementen die er toe doen!! Hoe gaaf is het om als bedrijf SAMEN met mensen die hulp behoeven te scoren en SAMEN te juichen? Dat is een onbetaalbare ervaring wat je als Maatschappelijk Betrokken Ondernemer (MBO) meemaakt en het is ook nog eens een unieke manier van teambuilding!! Wie wil er nou niet zo'n ervaring?

Wilt u weten hoe wij u kunnen helpen bij de invulling van socialreturn? Neem dan contact op met Paul Gelen: 0653847270 / paul.gelen@stichtinggoal.nl