15 dec, 2023

Een bomvolle “stal” en een zingende Kerstman op de fiets!

Stichting De Warme Huizen deed de naam vanavond alle eer aan. De Adventstocht werd deze avond bij locatie Verpleeghuis Huize Herfstzon in Goor georganiseerd en het was letterlijk en figuurlijk een “warme” tocht!!

Rond 15.00 uur verzamelden de vrijwilligers en de harde werkers van Kinderboerderij Het Kukelnest Goor (Aveleijn )zich om alles uit te voeren wat al voorbereid was door Gerdie Kip. Alle attributen voor optredens bij de speelplekken, koffie/ thee/ glühwein voor onderweg. Aan alles werd gedacht.

Personeel van Herfstzon, toneelspelers uit Diepenheim, het kinderkoor Kick-it,  Midwinterhoorn-blazers (waaronder bestuurder Drs. Angelique J.I. Lamme MHA) zorgden ervoor dat alle taferelen sfeervol waren ingevuld en aangekleed.

Extra ondersteuning van het Goorse bedrijf FS Solutions BV . Zij zorgden ervoor dat de mensen die eigenlijk niet mee zouden kunnen, tóch de mogelijkheid hadden om mee te gaan! Hoe fijn is dat en wat heeft iedereen genoten!

De kok van Herfstzon is de gezelligheid zelve. Terwijl iedereen onderweg was naar “Bethlehem” bracht hij al de nodige hilariteit door als zingende Kerstman rond te fietsen. Maar intussen had hij een mega grote pan met overheerlijke erwtensoep klaar voor alle bewoners, begeleiders, familie en spelers. In een bomvolle “stal” zongen Annemarie en Antonio gezellige kerstmuziek. Het was één en al “warmte” in de zaal. Een oprechte opwarmer voor een zalig en sfeervol Kerstfeest!!