29 jun, 2023

Een fenomenale en internationale “mål”

Kunst- en vliegwerk vandaag in Oldenzaal!! Bij Zorgfederatie Oldenzaal, locatie Mariahof en bij Zorggroep Sint Maarten, locatie Zonnestraal scheen (ondanks de bewolking) de zon!! Blije gezichten, want het Jeugdcircus Kaephøj uit Denemarken kwam op bezoek om het beste van hunzelf te tonen. Ze zijn in Nederland voor een 10-daagse en hebben een uitwisseling met Jeugdcircus Tubantino uit Oldenzaal waar Luc van Stichting GOAL een goede click mee heeft! Een aantal optredens op zorglocaties is volgens de begeleiding van Kaephøj zeer leerzaam voor de kids. De kids hielpen zelfs mee om bewoners van de afdeling te halen.

Respect voor deze kids, want vervolgens moesten ze gelijk aan de bak om op te treden.

De bewoners van de Mariahof en de Zonnestraal genoten onder het optreden van heerlijke koffie met gebak. Wát een vermaak, wat een tevredenheid en vooral…… wat vertederend!! Jong en oud ontmoetten elkaar en vermaken zich samen. De waardering en het respect was over- en weer! Het was een fenomenale en internationale “mål”