08 jun, 2023

Goa Loop'n veur GOAL 2023

Goa loop'n veur GOAL

Vandaag liep en fietste een groep van ruim 60 atleten een estafette-run van ruim 50 kilometer langs 5 zorglocaties (Losser-Oldenzaal- Enschede- Hengelo- Borne).

Teams met medewerkers van de bedrijven Rabobank, DataVisual, Aannemersbedrijf Haafkes, Masterpack Group BV , Pure Energy , Winza Outdoor Covers , Pool Management & Organisatie. En teams vanuit de zorginstellingen TMZ Het Dijkhuis , Tmz Het Borsthuis , Zorgfederatie Oldenzaal Zorggroep Sint Maarten ( Oldenhove en Maartens-Stede ) en De Twentse Zorgcentra.

Op iedere locatie was Bert Eeftink aanwezig om sporters en publiek op te peppen. Bij enkele etappes werden de sporters bijgestaan door de bekende oud-atleten @Gerard Nijboer, Marti ten Kate en Ingrid Prigge  Voor de inwendige mens van iedereen was het meer dan uitstekend verzorgd door Huuskes en Johma oet Twente.

Nog even een minuutje 'nagenieten' van het prachtige evenement #goaloopnveurGOAL.

Samen hebben we de bewoners een hele mooie dag bezorgd met veel plezier, reuring, muziek, beweging & beleving. En daar doen we het met elkaar voor, zowel voor als achter de schermen!!! Dank aan iedereen voor de deelname en bijdrage aan deze dag