03 okt, 2022

Schatkist bij FC Twente

Eindelijk was 'ie er weer een keer voor Stichting Goal: “De schatkist van FC Twente”.

De schatkist zat zoals gebruikelijk weer vol met verhalen & attributen van de geschiedenis van FC Twente en werd dit keer aangevuld met de mooie verhalen van bewoners van Livio Wonen met Zorg die ook veel mooie herinneringen aan FC Twente hebben.

Ze keken er echt naar uit, de bewoners van de locaties Livio Twekkelerveld en Het Wiedenbroek. Op maandagmiddag de bus in en óp naar de De Grolsch Veste waar ze, zo bleek, nog nooit waren geweest.

Een uitstapje was het ook voor de mensen van Koninklijke Grolsch N.V. die deze middag in het kader van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen de ondersteuning verzorgden. Bewoners en ondersteuners hadden samen veel plezier. Er werden over- en -weer prachtige verhalen uitgewisseld. Mede door de vele foto’s in het museum die heel veel herinneringen opriepen. De mensen van de Grolsch toonden zich ware ondersteuners en toehoorders waar de bewoners héérlijk tegenaan konden kletsen. En Jacques en Henk van FC Twente, scoren in de wijk waren echte gastheren en vertelden prachtige anekdotes en leuke weetjes over FC Twente.

De kleedkamer, de dug-out en het museum....... het maakte allemaal veel indruk. Er werd naderhand, onder het genot van een hapje en sapje nog lekker na gekletst. Het was een heerlijke middag met veel gescoorde GOAL’s voor iedereen!!

18 apr, 2024

samen fan van FC Twente!!