29 mrt, 2024

Vandaag met de neus in……..een warm Paasgebeuren

Bij Stichting GOAL houden we wel van tradities. Jaarlijks houden we op Goede Vrijdag ons eigen 'paas'vuur met daarbij alle ingrediënten voor een sfeervolle en gezellige middag. Bij Buitencentrum de Voshaar vielen de mensen van het bedrijf CIREX Foundry en de bewoners van TMZ Erve Mensman (locatie van TMZ TriviumMeulenbeltZorg) vandaag met de neus in……..een warm Paasgebeuren.

De ontvangst was letterlijk en figuurlijk “warm”. Het  lentezonnetje drukte zich door de wolken, de gezichten van de mensen in het busje straalden en de mensen van Cirex toonden zich ware gastheren/vrouwen.

Na de koffie met Paasbrood was het tijd voor een potje kubben, dat het “gemeenste” bij elkaar naar boven haalde maar bracht ook veel hilariteit en plezier. Nadien zijn we gezamenlijk rond het “paasvuur“ gaan zitten. Genoten is er van een sfeervol mini-concert op de dwarsfluit door Ceciel Boonk  en ook werd geluisterd naar prachtige paasgedichten, zowel in het Nederlands als in het Twents. Natuurlijk genoten de ouderen van een 'altijd lekker' advocaatje met een dikke toef slagroom erop. Moe en voldaan vetrokken alle gasten aan het eind van de middag huiswaarts.

Fijne Paasdagen voor iedereen!!

Meer projecten

24 apr, 2024