15 nov, 2022

Varen met de Quincy

Tussen 29 oktober en 9 november was het aangepaste schip 'Quincy' van Stichting Varen met Wielen voor Stichting Goal in de vaart op de IJssel. Dagelijks vertrokken we met gasten uit de langdurige zorg vanuit de Passantenhaven in Doesburg naar de Vispoorthaven in Zutphen. Aan boord werd er gezorgd voor koffie, iets lekkers, een glaasje fris, wijn of een heerlijk advocaatje mét slagroom. Na de lunch van Kokkie Zutphen aan boord voeren we dan weer terug richting Doesburg.

Elf dagenlang genoten heel veel cliënten (en begeleiders) van deze uitstapjes, vaak met heerlijk zonnig herfstweer. Veel gasten hebben samen met de schipper(s) ook zelf even op het (aangepaste) achterdek aan het roer kunnen staan of zitten. Veel blije en lachende gezichten en heel veel mooie geluksmomentjes. Dankzij deze samenwerking is er ook op het water gescoord voor de cliënten van Zorgfederatie Oldenzaal, TMZ TriviumMeulenbeltZorg , Verpleeghuis Herfstzon Goor, De Twentse Zorgcentra , Zorggroep Sint Maarten en Livio Wonen met Zorg.

Meer projecten

24 apr, 2024