26 jan, 2024

VrijMiGOAL XL groot succes in de Reggehof

Vanavond was de 'blauwe' loper uitgelegd om voor de allereerste VrijMiGoal XL zo'n 90 gasten te ontvangen in De Reggehof in Goor. Alle hoofdrolspelers waren vertegenwoordigd: de inwoners, de scouts, de pin(t)chhitters, de sponsors en het bestuur & medewerkers van Stichting Goal. Na een welkomstwoord van Luc Beld en Paul Gelen gaf wethouder Hannie Rohaan van de Gemeente Hof van Twente nog even aan wat de grote waarde is van de VrijMiGoal voor de lokale samenleving. Na alle mooie woorden was het tijd voor gezelligheid, met elkaar het goede gesprek voeren én genieten van de muziek van het duo Anne & Antonio. En natuurlijk het samen zingen van het 'VrijMiGoal-lied'. Een heerlijk buffet werd klaargezet  door sponsor Bar Bistro d'Olde Smidse met daarbij natuurlijk ook lekkers van de sponsoren Johma oet Twente en Heks'nkaas. Het bleef tot het eind lekker druk en erg gezellig, een duidelijk teken dat iedereen er van heeft genoten.

Image c